a gyermeket is bevonhatjuk. Fontos, hogy azonosítsuk, hogy melyek azok az ingerek vagy események, amelyek a gyermeket kiborítják. A táblázat egyik oldalára írjuk le, hogy mi az, amit nem szabad ilyenkor tenni, pl.: rúgni, harapni, rombolni, a táblázat másik oldalára pedig, amik segíthetnek neki ezekben a helyzetekben, pl.: légzés, nyugi sarok, arcmosás, inni egy pohár vizet, gyurmázni, trambulin, hinta stb. Mindenképp értékeljük, ha a gyermek a táblázatból használ fel egy megküzdési stratégiát.Kovács Kitti gyógypedagógus
Szervezetünk hírei
"Láthatatlan hátizsákok - gyerekkori kötődési traumák felnőttkori terhei" címmel tartott előadást Török Dominikai klinikai és mentálhigiénés szakpszichológus a Lélektér estek májusi alkalmán.
>>
Trixlerné Dr. Szabó Zsuzsanna pszichoterapeuta szakorvos, haladó nemzetközi sématerapeuta áprilisban a sémakémiáról tartott előadást.
>>
Kormos Balázs János okleveles szociális munkás, a Belső Lépés művészetterapeutája tartott előadást "Kilógni az időből" - művészetterápiás csoportok címmel a Lélektér estek márciusi alkalmán.
>>